Regn regn regn

Ganska blött men trevligt här i Örebro. Datorn strejkar men hotellet har en dator som jag bloggar från nu...
Igår reds första klassen med Ciwi. Han var jättefin emallanåt men missar i bytena. 63,5% och nia. Ingen katastrof, men det har gått bättre. Vi är inne i en liten svacka med bytena just nu så jag strök mig i St George som jag skulle ridit idag egentligen. På dagen idag har jag ridit båda och de känns jättebra. Tränade bara singelbyten med Ciwi och han slappnade av bättre idag. Nu ska jag backa ett steg med honom och bara få honom riktigt säker i singelbyten. Känns bra att ha en plan ut ur svackan.

Generalen kändes jättebra och jag känner mig laddad för ikväll. Jag startar tjugo i nio ikväll, sist i klassen. Svår B:1 är det idag och GP i morgon. Ska bli kul! Liane är här och hon kommer att hjälpa mig ikväll. Hon red St George precis och kom femma, första utanför placering.

Nu ska jag upp på rummet och slappa en stund och ladda lite till :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0