Oj oj oj

Inser just nu att det senaste jag skrev på bloggen var att jag var på dåligt humör. Det har jag inte varit hela veckan, det är inte därför jag varit dålig på att blogga, jag har helt enkelt inte haft någon dator hemma. Nu har jag lånat med mig mammas dator hem, min är inte riktikt klar än.

Stövlarna som jag skrev om i förra inlägget passade och var mycket fina. Bilder kommer när jag fått tillbaka min dator. Lite andra mycket nödvändiga saker åkte med hem från Sharpman också. Som ett par vita boots, väldigt användbara... Men Salam blev glad, och ibland måste ju hästskötaren få bestämma nåt ;)

Mycket roligt har hänt i veckan. Vi har gjort om i vår sadelkammare till exempel. Vi har målat om och köpt nya hyllor och förvaringsboxar. Det blir jättefint när det blir helt klart. Vi har målat klart och så nu ska bara allt komma i ordning ordentligt. Får se om vi hinner i helgen annars  blir det klart på måndag.

Fick ett samtal från Flyinge i veckan. Han som ringde berättade att jag och Ciwi tillhör de tio bästa i MedelsvårB dressyr i Sverige och blev därmed inbjuden att tävla en klass på Flyinges internationella dressyr i början av oktober. Det har varit Ciwis (eller mitt) mål det här året och det känns skönt att ha uppnått det. Det ska bli jättekul att få vara med på en tävling där en del av världens bästa dressyrryttare kommer att vara med. Jättespännande kommer det att bli!

 

           
Ciwi the star

Jag lovar att blogga lite mer när jag kan få in lite roliga bilder. Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Grattis! Va roligt att bli inbjuden till en sådan klass. Jag håller såklart tummarna att det går jättebra!



MVH

Liselotte

2008-09-13 @ 01:46:34
Postat av: Jonas

Vad kul, då kommer vi ses! Jag fick också ett samtal från Flying igår. Jag och Abbe har fått ett wild-card! Vi siktar på 70%, vad har du för mål?

2008-09-13 @ 12:45:56
Postat av: Lotta

Haha, ja Jonas då blir ju självklart målet för mig att slå dig och Abbe ;)



ps. maten blev jättegod, trots att jag skippade osten...

2008-09-13 @ 22:19:23
Postat av: Jane

Nu när jag läste kommentarerna får jag ju kluvna lojaliteter. Grattis Lotta till Flyinge, men är det nu så att Jonas och Abbe åker så kanske jag håller tummarna för dom.

2008-09-14 @ 08:29:16
Postat av: Hanna

Hm vet inte om jag ska hålla på min tränare eller min adept?

2008-09-14 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0