Äntligen

Kan jag lägga in bilder igen...



Idag har vi ridit ut. Generalen och Kleo runt slingan. Härligt!

Generalen fick en ny frisyr:



Han ser inte lycklig ut i sin korta man, men det blir han bara han får vänja sig lite... hoppas jag. Knopparna kommer att bli mindre och snyggare nu i allafall.

Lite bilder från de senaste veckorna:



Irish och jag i söndags. Läs mer på hemsidan om tävlingshelgen på www.charlotteesping.dinstudio.se



Så här glad var Salam i Örebros spöregn.





Camelia



AstronautGeneralen är nöjd med sin 64% rosett i Örebro



Glad Ida och Dayton i örebro. När jag ska till Liane så ska jag bo hos Ida. Det kommer att bli roligt!



Jeanna tvåa och Liane sexa i Örebro



Spelkväll hos Hannapanna ihop med Maria och Carro för ett tag sen. Rappakalja var roligt men svårt.



Dottan och Micka gjorde en fin debut med hatt i Söderköping. Tjusigt!



Haha jag har tagit ett kort när jag tvättar bilen. Bloggskadad, ja.



Fina Cola fjärdeplacerad i Rappestad. Duktig ridskolehäst!

Det får nog avsluta bloggen för idag. kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0