Vad är det för någon dag?

Tack alla ni jättegulliga som gratulerat mig idag :) Massor med fina sms, blogginlägg och presenter har jag fått!! Tack!


Dagen har varit ganska konstig från början till slut faktiskt...

Det började halv sex i morse med att Peter väckte mig med fin sång, jag somnade snabbt om. För att några minuter senare vakna av att Peter snubblar över <tilias säng och välter ut hela koppen med te som jag somnade ifrån kvällen innan. Anledningen till att jag vaknar är främst att den iskalla koppen med te välter ut över mig....

Ungefär så här har dagen fortsatt kan man väl säga :) Mer om det berättar jag i morgon. Då kommer bilder från alla dagens händelser och rapport om Lianeträning och lite annat! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0