Små funderingar...



        

  • Vad gör alla människor på konsum halv tio en fredagkväll? Nästan lite hysterisk stämning dessutom

  • Hur det kommer sig att de ekologiska tacovarorna är billigare än de vanliga? Mycket bra i och för sig men ändå lite konstigt eftersom alla andra kravvaror är dyrare.

  • Hur det kommer sig att en oöppnad Cola Light plötsligt exploderar i vårt sovrum och ser till att göra MASSOR bruna fläckar på vår tapet, taket och de vita gardinerna...(Hände igårkväll) Inte så snyggt.
    Tror ni jag kan stämma Coca Cola?
  • När kommer jag att få sluta att visa leg när jag handlar saker man behöver vara 18 för att handla. Snart vet jag inte om det är en komplimang längre?? Men den dagen jag inte får visa leg kommer jag säkert att bli jättesur.

  • Hur det känns att föda barn i baksätet på en bil. Kan tyckas vara en något märklig sak att fundera på men läs Sannas blogg så får ni reda på varför :)

  •  Nu är det nog ingen idé att fortsätta med funderingar för nu är ni nog inne på Sannas sida och läser istället... hehe  



Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: mamma

Se det som ett tecken...sluta dricka cola light helt enkelt!

2008-05-25 @ 07:07:18
Postat av: Anna

Föda barn i baksätet på en bil vet jag inte mycket om. Däremot föda en cola light bland de kravmärkta taco-produkterna på konsum en fredagkväll 21.30.

2008-05-25 @ 16:57:24
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0