Lördag

Var en ganska lugn och trevlig dag. Helt hästfri för min del. Det är skönt ibland. På eftermiddagen var Peter och jag och firade Peters bror Axel som fyllde år. Jättegod mat och trevligt sällskap!

image133

Axel visade sina trampolinkunskaper. Jag hoppade också lite, men bara när ingen såg på :)

image134

Barnen bjöd på cirkusuppvisning. Mycket fint.

image135

Peters gudson Fabian,1½ år, undrade var batteriet till "gräsklipparen" satt. Hur ska man annars kunna köra den? Gullig!

image136

Johan, Peters andra bror, snart femton år...




På kvällen så gick vi till en grillplats som ligger ett par hundra meter hemifrån oss...

image137

Peter, jag, Fofo och Jennela grillade lite korv och hade en jättetrevlig kväll innan det blev iskallt och massor med mygg. Då gick vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0