God natt!

Är ganska trött, och när jag försöker att komma ihåg vad som hänt idag så är det enda jag kommer ihåg att hästarna var lite småbesvärliga när de skulle in... Fyra personer och mycket spring senare så var i allafall alla inne, sadlade och klara klockan fyra.   Ibland kan man bli lite lätt irriterad på de små liven. Det gick över ganska snabbt när de sen var mycket duktiga på dagens hopplektioner. Tror att vi har världens bästa ridskolehästar faktiskt!


Två personer kom ihåg min namnsdag idag. Tack tack! Två födelsedagspaket fick jag i förskott idag också. En jättefin salladskokbok av Salam och en vit fin tekanna av Hanna. Tack!

Ok det är dags att sluta blogga, de här raderna har tagit typ tio minuter. Nu måste jag duscha och SOVA.


Kommentarer
Postat av: anneli Löfgren

Grattis jag hörde att du fyllde år idag onsdag ha en bra dag:)

2008-05-14 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0