Fredag

Grattis Farmor Stina!

Igår fyllde farmor år. Hon är nästan exakt 60 år äldre än mig. Igår fick vi en god rabarberkaka och must när vi hälsade på.


image150

image151

image152

Farmors favoritväxt är ormbunke, det har hon massor av fast det syns inte på bilderna. Farmor och farfar har en sommarstuga också den är minst lika välskött som den här trädgården. Imponerande vid deras ålder!


Farmor läste en rolig bok...


image158
 
Den var från 1973 och hade lite udda bantningstips. Bland annat detta tips:

image159





Födelsedagsfirande

Tack alla ni som firade min födelsedag igårkväll! Fina presenter och trevligt sällskap!

image153

Gucci firade med Tilias ben. Tur inte Tilia såg det...

image154

Vi firade Josse lite också eftersom hon fått fast jobb på Vretaskolan! Grattis!!!

image155

Tommy ser alltid knäpp ut på bild. Tror inte jag har ett enda där han ser normal ut.

image157

Jag fick bautastora rabarber av Salam. Nästan lika långa som mig...

image160

Lite senare när nästan alla åkt hem roade vi oss med att ta lite konstiga kort. Det här var ett av dem...Det här är Panoramafunktion på mobilen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0