....

Oj vad jag har tappat inspiration till bloggen på sistone. Under dagarna tänker jag på massor med saker som är roliga att skriva om men när jag väl sitter vid datorn så kommer jag inte på någonting. Är det det som kallas skrivkramp?

Tittade lite just lite på Insider. Man blir ju mörkrädd på riktigt. Inte bara för att personerna det handlade om var helt sjuka i huvudet, utan att även personerna som ringer in till programmet verkar vara allt annat än normala.

Den här dagen blev inte riktigt som vanligt. Sanna får skriva själv om vad som hände henne om hon vill. Vi som var i stallet i morse fick i alla fall börja morgonen med en större chock, men det slutade ialla fall bra till slut.


Jag har varit i Nyköping hos Liane idag. Det var varmt och svettigt men mycket roligt! Generalen har nog inte känts så här bra någonsin. Det bästa av allt var att Kürprogrammet fick godkänt! Det var jättenervöst att rida upp programmet, det skulle vara så tråkigt om Liane inte tyckte om det. Men det gjorde hon och nu ska det bara filmas igen och sedan ska det sättas musik till. Nu har jag nog gjort en helomvändning i musikvalet och jag väntar nog tills det är helt klart innan jag avslöjar vad det blir...

Ahh nu kom jag på en rolig sak som hände för ett par dagar sen. I mina nybörjargrupper så sägs det otroligt många roliga saker varje gång. Det är svårt att komma ihåg allt men det här fastnade:

Vi gick igenom färger och tecken på hästen och efetrsom Generalen agerade teorihäst just den dagen så kom vi såklart till tecknet strimbläs. Jag förklarade för alla att en så här tunn bläs kallas för strimbläs. En liten kille räcker upp handen och säger - Ehh fröken det här var ju bra men det heter strimlad bläs. Jag har svårt att hålla mig för skratt och svarar nej, det heter strimbläs. Nej (och nu är han lite irriterad) s-t-r-i-m-l-a-d bläs heter det. Jag försöker förklara  att det heter faktiskt strimbläs, men det kändes inte riktigt som han trodde mig...

När jag läser igenom vad jag skrivit så inser jag att det var nog en sån där händelse som man behövde vara där för att se det roliga...


I morgon kanske jag är roligare, då ska vi släppa unghästarna på sommarbete! Då blir de glada! Ska försöka att komma ihåg att filma de lite. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Paria

ännu roligare var juh i tisdags då en tjej som red amiral ställde upp honom på medellinjen och bara gick ivägxDmen han var juh så snäll som stog kvar:)

2008-05-09 @ 14:38:48
Postat av: Anonym

ännu roligare var juh i tisdags då en tjej som red amiral ställde upp honom på medellinjen och bara gick ivägxDmen han var juh så snäll som stog kvar:)

2008-05-09 @ 14:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0