Även vackra dagar har mörka sidor...

image113


Uteritt med en av ridgrupperna idag. Härligt väder! Så här års är det verkligen bra att ha ett "utomhusjobb"!

image114

Snart har rapsblommorna slagit ut helt. Det kommer att bli fantastiskt vackert runt Rappestad den här sommaren :)

image115

Jag var lite orolig att Bobo skulle bli upptaggad av att galoppera tilsammans med de stora hästarna, men han var så snäll så. Precis som resten av gänget!

image119

När jag kom hem idag stod Hanna och Henry utanför vår lägenhet. De var på inlinesutflykt. Såg kul men livsfarligt ut...

image120

Sen tittade jag på DH, oj vad spännande det var idag. Tror ni hennes familj dog?  För er som inte såg programmet idag så kan jag berätta att alla fick sig en rejäl tankeställare om vad som är viktigt i livet typ.

Jag fick också en stor tankeställare idag när jag åkte hem. Mycket större än den jag fick för ett par veckor sedan i form av böter för fortkörning. PÅ tisdagar åker Paria med mig hem och ibland tar vi vägen genom Malmslätt.  I Malmslätt nu ikväll hade det skett en trafikolycka med dödlig utgång.  En motorcykel hade kört in i en personbil. Mannen som körde motorcykeln dog senare på sjukhuset stod det på Correns hemsida. Känns konstigt att passera kort efter en sån olycka, känns overkligt att sånt kan hända en så här fin dag...

På tal om min fortkörning så måste jag säga att den har verkligen fått mig att sänka hastigheten, inte bara på 30-sträckor utan annars också.  Hmm, jag frågade mig häromdagen vad man kunde få för 2500 kronor som mina böter kostade. Svaret är ganska uppenbart en dag som denna...



Kommentarer
Postat av: www.nogg.se/sannaesping

Jag och Tommy blev så nyfikna så vi laddade ner nästa program.. så vi vet hur det gick!! det gick så här..haha nää skoja bara ska inte förstöra det roliga!

2008-05-07 @ 09:49:43
Postat av: Paria

jaa undra om hennes familj dog:O man fick lite tankar där:P

2008-05-07 @ 18:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0