Tävling på en vardagkväll.

Tycker jag är en himla bra idé. Ikväll har jag varit på ponnytävlingar i Mantorp och som vanligt är det alltid bra tävlingar där!

Sky startade sin allra första dressyrtävling. Hon var jätteduktig och tyckte inte alls att det var konstigt med dressyrtävling. Tyvärr var hon irriterad på flugor så hon skakade mycket på huvudet inne på banan. Då får man tyvärr inte så höga poäng... Men domaren tyckte att det var en mycket trevlig ponny och att hon skulle bli jättefin bara hon blir lite starkare. Kul! Känns som att det var jättebra att starta henne så här tidigt. Nu vet vi att själva tävlingsmiljön inte verkar vara nåt problem, och vi vet vad vi behöver jobba mer på.

Det var några fler Rappestadryttare med, men jag har inte så stor koll på hur det gick för er. Jag kom så sent och åkte nästan direkt efter min start, tror att det var min snabbaste tävling någonsin. Sofia blev i alla fall placerad i en klass. Grattis! Nathalie debuterade i LA och det gick också bra. Jättekul!

Tack Fanny Josse och Sanna för att ni följde med och var hästskötare!

Imorgon är det avslutning på ridläger nummer två. Att ha ridläger är ganska intensivt ...och kul. Men väldigt intensivt.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tror du på alla myter som du hört.

Hälsa på hos mig så kan du få svar på de flesta.

MVH

Kristina

www.myter.blogg.se

2008-06-27 @ 01:44:48
URL: http://myter.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack Lotta! Och i La.1 kom jag precis utanför placering med 1 poäng fårn fyran och hon som gick om mej va Daniela Wallgren Fälth.

Såg fint ut för dej också:)!!

Kram Sofia!

2008-06-27 @ 12:22:52
URL: http://www.nogg.se/pretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0