Lördag


Började med frukost  lite städning och sen en vandring ner till stan. Målet var att boka en resa och kolla på lite kläder. Stadsbesöket började med en shoppinglunch på Magnolia och en glass på Bosses. Sen gick vi en sväng till Sportif och hälsade på Anna, Arvid och Frida. Med Annas proffsiga öga så inhandlades ett par jeans och en t-shirt. Sen gick vi hem.

När vi var nästan ända hemma kom vi på att vi glömde att boka en resa. Tankspridda? Lite kanske... Hoppas jag hittar nån på nätet istället. Nån som har nåt roligt restips? Det får inte vara för långt bort (kan bara vara borta en vecka) för dyrt, eller ligga i Turkiet eller Bulgarien. Annars kan jag tänka mig det mesta. Nån som varit i Portugal?


Sen åkte vi till stallet och fixade lite med hästarna. Efter det hade Peter och jag planerat en hemmafilmkväll. Vi köpte sushi och lite godis och åkte hem. Vi åt sushi och sen somnade Peter. Han hade ju som sagt jobbfest kvällen innan och av olika anledningar blev det bara två timmars sömn. Så det var väl förståligt. Tilia var inte sämre hon.




Jag var pigg och inte alls sovsugen. Eftersom jag redan var bjuden på tjejspelkväll hemma hos Maria så åkte jag dit istället. De hade redan kommit en bit med spelandet men jag fick hoppa in. När & Fjärran var spelet för kvällen och det var ett jätteroligt spel. Dessutom lärorikt (om man nu skulle komma ihåg nåt idag) Maria bjöd på mycket god fruktdessert också. Med vit choklad. Very good! Tack tack! Ser fram emot nästa gång!



Hanna hade pms och kunde självklart inte vara med på bild. Carro och Maria hade inte pms och
ställde glatt upp på en bild.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för den!!!! Trodde vi tjejer höll ihop! Har en så har väl alla!

2008-06-29 @ 20:59:21
Postat av: Linda Sporre

Portugal är jättetrevligt. God mat och trevligt. Inte så där jätteturistigt. Tips är att boka allt själv - blir mycket billigare. Vi åkte för två år sen och med flyg och hotell gick det på 17' för hela familjen. Samma hotell (och samma flyg visade det sig senare) med Fritidsresor gick på 25'. Dom åttatusen var goda att äta upp :-)



Linda

2008-06-30 @ 09:07:14
Postat av: Anna

Det är ju inte så svårt att hitta kläder till dej. Allt klär ju en skönhet. Hoppas att det passade bra! Kram.

2008-06-30 @ 17:28:45
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Lotta

Linda, tack för tipset!

Hanna, varsågod ;)

Anna, kläderna passade perfekt!



kram L

2008-06-30 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0