Hemma och bloggen funkar igen.

Allt som vanligt alltså...

Precis som förra helgen så har det varit helt fantastiskt roliga tävlingar! Jag är jättenöjd med Generalen, han har bara gått bättre och bättre för varje pass som jag har ridit uppe på¨Strömsholm. 

Idag var det Grand Prix kür. Jag red samma program som förra helgen och det kändes bättre än sist. Musiken stämde bättre idag det var bara på slutet som jag låg lite före men inte alls lika mycket som sist. Jag fick en miss i ena bytesserien, just bytena har ju strulat lite på sistone så jag är ändå nöjd med att de blev ganska bra. Generalen fick extra beröm för piaffen och passagen idag och även på galoppökningarna. Vi slutade på 65.8% och vi höjde oss ett litet snäpp sen förra veckan. Vi kom på sjätteplats efter Galliano, Faradera, Efendi, Maistro och Bourbon.

Bilder och lite annat kommer i morgon, nu måste jag sova! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Matilda NIORD

Måste bara säga Grattis till dina fina insattser i helgen. Du är jätte duktig.

Cay är super stolt eftersom "hans lärare och utbilare" kom precis efter världstjärnan Jan brink=)

2008-06-09 @ 20:48:29
URL: http://matildaniord.blogg.se/
Postat av: Erica

Grattis Lotta :D

2008-06-09 @ 21:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0