Ponnyridning

har det blivit mycket av de senaste dagarna. Tre ponny är just nu i stallet på utbildning/tillridning. Mer om det på nya hemsidan...

Fanny och Erika har varit i stallet och hjälpt mig med hästarna idag. Fanny var med igår också. Det sparar mycket tid att få hästen iordninggjord och framskrittad :) Tack tjejer för hälpen idag!

Med fem hästar att sköta och rida så hinns det inte med så mycket annat just nu. Nu ikväll har vi bara slappat och tittat på TV. Jag tittar just nu på Hajen 3. Tror jag såg en hajenfilm när jag var liten. Inte undra på att ja inte vågar bada där man inte kan se botten :)

Igår var jag och provred en ny ponny. Liten och söt C-ponny. Jag ska prova den igen nästa vecka så får vi se om den ska flytta till Rappestad eller inte. Sanna, Josse, Fanny och Petra följde också med. Kul med små utflykter ibland.


I morgon har jag än så länge inget bestämt (förutom de fem i stallet då). Hoppas på lite sol!!! Då åker jag hem till poolen och glassar! Wiiiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0