Minisemesterdag!

En strålande solig och lagom varm dag idag i Visby!






Vi började med lite shopping och lunch. Läppglans och skokräm inhandlades och lunchen åts på
Claras trägårdskafé. Jättemysigt! Det ser ut som att jag har ont i magen men det har jag inte...




Sen tog vi lite turistkort. Här är Micka vid





...och jag.



Sen kom postbilen och jag ser konstig ut...



Efter mat och shopping så var det dags för stranden. Det var inte tillräckligt varmt för att vi skulle bada men en fika på uteserveringen på det nya stället Visby Beach Club var supertrevligt.



Vi var dock något trötta och när vi somnade till i soffan så var det dags att bege sig hemåt igen.



Hemma på vandrarhemmet var det fullt pådrag. Vi gick och direkt och la oss och sov en timme. Välbehövligt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Micka står vid södertorget ska det stå

2008-07-03 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0