Vilken helg!



Lördagen började med att jag åkte och tittade på och coachade Hanna lite i Mantorp. Hanna gjorde debut i fälttävlan. Jag coachade mest dressyren. I hoppning och terräng är jag inte till så mycket hjälp.   
Dressyren gick jättefint och de fick nästan 72%! Mycket bra och ledning inför hoppningen.
Efter dressyren så ska man rida hoppningen inom 45 minuter. På den tiden skulle Hanna hinna gå banan, byta utrustning, brodda och förflytta sig ett par kilometer bort till hoppbanan. Just det hoppa fram ska man ju göra med...



Hanna hede ett mycket bra medhjälparteam med sig och allt hanns med, trots stenar i broddhålen.



Thelma var jättesöt och viskade till Pirre innan hoppningen att hur det än går Pirre så tycker jag att du är bäst i världen! Pirre är ju halvbror med Generalen så att lite rätt har hon allt Thelma ;)



Snyggt hopp på framhoppningen över höööga hinder (okej 90 cm, men det är faktiskt ganska högt)





Full koncentration innan hoppstarten.



Efter hoppningen. De var superduktiga och rev bara två hinder annars såg det väldigt säkert och bra ut. De åkte ner till en sjättplats efter hoppningen.

Hur det gick dag två i terrängen kan ni läsa i Ninni och Annas blogg. De tog över supportandet på söndagen...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack snälla för en jättefin hjälp o stöd. Vet inte vad jag gjort utan din hjälp. Ses i morgon!

2008-08-25 @ 18:41:55
Postat av: Anna

Jag tycker att ditt supportande verkar ha varit lite mer professionellt. Jag tycker att Ninni kanske borde överväga att ge dej vice ordförande-posten istället. Själv är jag ju bara allt-i-allo och får inte fatta sådana viktiga beslut.



(PS: Du menar att erik q är off the market? Men shit pommes frites alltså, det var tur att jag inte hade samma nyårslöfte i år då... HAHAHAHAHAHAHA)

2008-08-28 @ 22:03:07
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0