Deppigt.

Idag så har Truls, George och Pepsi tillsammans fått flytta till himlen. Tre av ridskolans absolut populäraste hästar. Jättesorgligt.

Truls har vi haft i ganska exakt 20 år. Han har nästan funnits hos oss så länge jag kan minnas. Jag har otroligt många minnen tillsammans med honom. Man kan nog säga att det inte finns en charmigare ponny. Han har lärt många barn efter mig att rida. Och att landa mjukt. Rekordet tror jag för min del var fyra avsittningar på samma ridtur. Efter varje avsittning tittade han på en med spetsade öron och såg ut att säga oj, det där var absolut inte meningen... Omöjligt att bli arg på honom alltså. Han blev 34 år gammal.





Lääänge sen...jag är nog åtta år här tror jag.




George och Agnes förra året.


Pepsi och Sofia


Kommentarer
Postat av: Ninni

Det var ledsamt, vännen.

Truls minns jag så väl från ponnytiden.

Han fick ett långt och lyckligt liv, men det är ju så sorgligt ändå!

Tänker på dig.

Kramar

2008-08-21 @ 22:54:48
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Erica

R.I.P

2008-08-24 @ 16:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0