På't igen bara..

Dagen har än så länge ägnats åt lite städning, tvättning och uppackning från helgen. Jag gjorde en storrensning av våra badrumsskåp. Helt otroligt vad man samlar på sig. Nu är det rent och lite bättre med plats på hyllorna. Väldigt skönt!  Tack och lov gjorde vi klart all uppackning av hästgrejerna igår när vi kom hem.

Förutom det har jag börjat lägga upp planering inför alla tävlingar i höst. Det blir lite pusslande med många hästar som ska tävlas och visas. Tyvärr ligger ju en del bra tävlingar samtidigt, men det verkar som om det löser sig med allt. Har fått frågan om när nästa tävling blir. För Ciwi och Generalen blir det nog Örebro i början av september. Innan dess ska Mello och Sky tävla i Tranås i mitten av augusti. Miro tävlar förhoppningsvis i Kumla helgen efter Örebro eller kanske samma helg som Örebro. Vi får se om det går att få ihop det. Sen är det DM för Ciwi och så måste ju Wengo ut på nåt också. Som sagt det krävs lite planering för att det ska funka.

Tack förresten för alla SPA tips. Fick till och med ett tips på mobilsvaret för en stund sen :) lutar åt att det blir Villa Fridhem utanför Kolmården.


Jag har slarvat lite med bilen, så nu är det visst körförbud tills jag åker och ombesiktigar den. Man kan säga att jag är fast här hemma tills Peter kommer hem. Han har lovat att laga den i eftermiddag och sen får jag väl åka i morgon bitti och besiktiga om den.

Hittade lite bilder på nätet från küren igår:






Sen hittade jag en annan rolig grej förut :) Jag ser absolut inte klok ut i det här inslaget som sändes på KanalLokal tidigt i våras. Till mitt försvar så hade jag bara ett par timmar på mig att förbereda mitt framträdande. Det fick bli vad det blev helt enkelt... Tittar man dessutom riktigt noga så skymtar två kända Rappestadryttare i publiken. Ser ni vilka? Ledtråd är att de hållt sig framme förut i såna här gissningslekar.

http://www.sjohagen.com/letsdressage.htm

Kommentarer
Postat av: Emelie :D

ERIKA EK OCH MARIE AH ..... Nånting :P

2008-08-04 @ 22:29:06
Postat av: Lotta

Bravo Emelie :) Snabbt jobbat!

2008-08-04 @ 23:34:02
Postat av: Emelie

TACK :D

2008-08-05 @ 08:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0