Ikväll har jag...



  • Gjort en tävlingsplanering för alla hästarna. Kommer att bli en hel del tävlingar. Jättekul!

  • Bakat bullar. Enligt Mickas recept, mycket goda.

  • Börjat att föra in ridskolekursboken  i datorn istället för i en stor bok. Kanske några år försent men nu är det på G  ;)

  • Planerat lite kurser för hösten. Den första blir 24/8. Läs mer på hemsidan.

  • Gjort en inköpslista inför i morgon. Allt från kalender till grästrimmer.

Nu börjar faktiskt höstinspirationen att slå till. Äntligen, jag har känt mig väldigt opeppad för höstterminen så här långt, men nu börjar det kännas riktigt kul att dra igång igen med allt.

Idag har jag blivit klar med högtryckstvättningen av ridhuset. Det blir jättefint! På fredag ska vi måla om sargen. Nån som är sugen på att hjälpa till att måla?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0