Det här är bara några dagar sen...












Det känns ganska avlägset idag.

Tror att jag ska ta en sväng till IKEA idag. Lite uppiffande av lägenheten skulle inte skada. Jag vet inte riktigt vad som behövs, bara vet att det behövs. Kanske lite nya fina växter eller nån ny matta kanske. Sen ska jag en sväng förbi Kefly tänkte jag. De sponsrar mig med grejer då och då. Nu ska jag få prova ett nytt schabrak där de sytt på en fårskinnspadd. Ska bli intressant att prova.
 
Gå gärna in och kolla på deras hemsida och titta. www.kefly.se . Om man går in på de olika produkterna så kan man läsa kommentarer om dem.  Där har jag kommenterat de sakerna som jag provat.

Ni har väl inte missat att jag uppdaterat hemsidan också. En lååång presentation av Generalen finns nu under hans flik. www.charlotteesping.dinstudio.se 

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0