Trampolin

Ikväll har Anna, Ninni och jag varit på Hangaren och hoppat. Det var jättekul förutom att vår tränare var tämligen ointresserad av att hjälpa oss. Vi var tre små grupper på tre mattor och på de två timmarna vi var där ägnade han inte en sekund åt vår matta. Jo en gång när han gjorde sig rolig på hur vi hoppade... Dålig stil! Tacka vet jag den andra tränaren. Han pratar om äckliga saker men vi får i alla fall den uppmärksamhet som vi förtjänar! haha...

Nu har även Anky van Grunsven sagt i en intervju att studmatteträning är jättebra för ryttare! Så har ni möjlighet, prova!!! Emelie Brolin är förresten hos Anky just nu. Hon bloggar därifrån och hennes blogg är riktigt bra, om man gillar ridning vill säga. Ni hittar den på www.tidningenridsport.se

Kommentarer
Postat av: Anna

När du hade gått hjälpte han Ninni att sitta i 30 minuter. Det var roligt för Ninni men tråkigt för mig för jag fick inte hoppa mer alls. Men sen tvingades Ninni och jag att HJÄLPA TILL att plocka in trampolinen! Very rude!
Kram

2008-04-07 @ 22:07:02
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Lotta

Vad bra att ni fick lite hjälp till sist i alla fall :) synd bara att ni var tvugna att ta in den mänskliga råttfällan. Hoppas ni kan komma nästa gång! kram L

2008-04-07 @ 22:33:46
URL: http://www.charlotteesping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0