Lite bilder också...

Från Åstorp...

image14

Ministugorna vi bodde i var anpassade typ till dvärgar. Salam fastnade i sin säng när hon satte sig upp. Det var kul. Inne på toaletten var man tvungen att öppna dörren för att kunna vända sig. Min säng däremot var en relativt normal dubbelsäng så jag klagar inte. hehe.

image15

Jag hade de absolut proffsigaste hästskötarna på tävlingen! Generalen sköttes perfekt och alla saker var så fint putsade. Om man tittar riktigt noga (typ osynligt för blotta ögat men jag försäkrar att det är sant) på skåpet till vänster så ser man dekaler från VM och Achen. Inte illa! Ulla Håkanssons hästar stod precis jämter Generalen...

image16

Tack så jättemycket för all hjälp Emmi och Salam!



Badrummet...

image17

Ser ut så här numera. Jag har verkligen saknat ett badkar i lägenheten! Känner ni förresten igen schampot som står längst till vänster i bild, turkosa flaskan? Jag kunde inte låta bli att köpa det när jag såg det på Rusta häromdagen. Det påminner om mellanstadiet när man inte kunde använda nåt annat schampo för då var man helt ute... Någon som vet vad jag pratar om? Det luktar i alla fall sjukt gott!


Och så Tilia...

image18

Som hittade lite påskpynt från pyntartävlingen. Hon tyckte att hon passade bäst i gult... Den gröna fjädern framhävde inte riktigt lystern i hennes ögon.


Nu är det nog bäst att jag slutar att blogga, jag svamlar nog mest just nu. Ha det bra!




Kommentarer
Postat av: Salam

Min arm ser helt knas ut på bilden ;)

2008-04-02 @ 09:38:22
Postat av: Salam

Hela jag ser knas ut på bilden :)

2008-04-02 @ 21:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0