Kul...

...att ni bloggläsare verkar ha följt med mig till nya bloggen! Detta inlägg kommer handla om nåt som jag inte skrivit om på länge, nämligen unghästrapporten. Anledningen att det dröjt med rapportering är helt enkelt att vi inte haft tid att göra så mycket med dem de här senaste månaderna. Men nu är det ändring på det. Nu ska det bli varje vecka! Det är ju så kul när man väl har tid...

Idag gick i alla fall jag, Sanna och Emmi en sväng med Camelia, Luzy och Milda Makter. Vi borstade och friserade lite först och sen gick vi en promenad i skogen. De var pigga och glada och till och med lite vilda till att börja med. Efter ett tag kom de ihåg de kommandon vi tränade på sist. "Proo" och "smack smack" Stanna och gå alltså ;)

image19

Jag och Camelia. Inte det snyggaste kortet kanske men det är i alla fall från idag.


image20

Sanna, Tilia och Luzy



image22

Emmi och Milda Makter


image23


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! finns det ingen synlig besöksstatistik i den här bloggen?

2008-04-02 @ 23:39:14
URL: http://www.nogg.se/cejis
Postat av: Lotta

Inte vad jag vet... men jag har inte koll på alla detaljer än så länge. Om jag hittar den funktionen så kommer den in direkt, förresten kanske man kan gå in på bloggtoppen för att kolla statistik ;)

2008-04-03 @ 00:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0