Kontors och trädgårdsarbete

är vad jag ägnat eftermiddagen åt. Tyvärr hann det bli mörkt innan jag blev klar så bilder på "trädgården" får nog bli en annan dag.

Nu har jag i alla fall börjat att förstå mitt nya bokföringsprogram. Men det tog fem timmar att fixa bokföring för en månad (typ tre timmar längre än i vanliga fall) Men förhoppningsvis går det snabbare nästa gång!

I helgen kanske det kommer några och ska provrida Bobo. Mycket blandade känslor, vill jag egentligen sälja honom? Ja, men ändå inte... Jag inser själv att så här kan jag ju inte hålla på (att vela alltså) om jag ska utveckla den här biten i min verksamhet.

Jaja nu ska jag gå ut med Tilia och sen blir det faktiskt Da Vinci koden på film. God natt och Sov så gott gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0