Knäckebröd

Det finns en sak som får mig smått irriterad, när någon tuggar knäckebröd. För mig finns det inget äckligare ljud. Det är typ lika äckligt som att skrapa naglarna mot en griffeltavla. Jag vet inte varför det är så men så är det.

Just nu är det allmänt kaos i mitt liv inför helgen, packning hit och mat dit. Biltvättande och ridbyxtvättande. Plastrongen är spårlöst försvunnen, kanske kvar i Skövde? Det är lite att tänka på när man har två hästar som ska tävla på två olika ställen. Kom på igårkväll att licens är ju bra och ha när man ska tävla regionalt första gången (Bobo) Jag börjar få förståelse för min stackars mamma och pappa som haft tre barn som tävlat på tre ställen samtidigt och ofta med två hästar var. Eller lite så har de det fortfarande. Snälla pappa ska skjutsa Bobo till Mantorp lördag morgon samtidigt som jag lånar hans bil. Tack tack tack! Vad skulle jag göra utan er!!! 


  Till råga på allt finns det en som går på sopp och knäckebrödsdiet i familjen...Han är dock ganska förstående för min konstiga fobi och tuggar så tyst han kan. Tack till dig med för att du står ut...

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ett annat äckligt ljud är när folk äter banan. Tvi och blä!

Vad kul att du var på föreläsningen. den måste du berätta om när vi ses!

Lycka till i helgen!
Kramar.

2008-04-17 @ 22:07:10
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Lotta

mmm det är också äckligt...

Tack!

2008-04-17 @ 22:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0