...

Den här veckan vi hunnit med en massa bra saker i stallet. Mycket tack vare duktiga Emmi och Micka och två praotjejer som har hjälpt till i stallet. Tack till er alla! I

Idag har Sanna, jag, Emmi och Micka varit en sväng till hippa Mjölby och sen till Sharpman. Idag inhandlades bara foder men vi spanade alla in många fina prylar. Jag har ju lite dille på ridhandskar och hittade ett par mycket snygga och sköna vantar. Kanske måste slita ut de jag har innan jag köper nya...

Alla hästarna har blivit ridna och de gick bra idag med. Sakerna vi jobbade med igår funkade bra idag också. Ciwi som måste börja träna på St Georg -rörelser fick idag börja med förberedande rörelser inför slutasax i galopp. Som alltid när man lär sig nya saker så är det bra att dela upp rörelsen i små delar, för att sen när det fungerar bra, binda ihop allt. Jag tror att om nån vecka borde vi klara att göra den som det är i programmet.

Elli red Bobo idag igen och det såg jättefint ut! Hoppas att de kommer med till tävlingen nu bara. Det är nog risk att bli bortlottad tyvärr...

JA, den som lever får se vad som händer och fötter (mycket vitsigt) Ha det så bra så hörs vi i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0